I torsdags kväll kom vi hit till Langkawi. (En ö som ligger utanför Malaysias västkust). När vi kom hit kände vi direkt att vi skulle trivas bättre här än i Kuala lumpur även om "hotellen" inte riktigt är som vi är vana vid ... Här får vi vara jäkligt nöjda om vi får varmvatten och rena lakan haha. Anton, ja och jag också för den delen har fått lagom mycket panik vid vissa tillfällen när vi haft ödlor och andra små kryp på rummet. PANIK!!! är det och jag får ta hand om det för Anton är ju en riktig liten mes när vi kommer till det. Varje gång önskar jag att pappa var här och hjälpte mig, haha. Första stället vi bodde på gick det kor utanför fönstret och andra hotellet hette Rainbow lodge där det i princip bara bodde Bob Marley typer... Behöver jag säga mer?

Nu bor vi på ett lite fräschare motel där vi betalar 60kr natten var. Helt okej men här fick vi inget varmvatten... inget Grand hotell här inte ;)

Kram E och A

Kommentera

Publiceras ej