VI GJORDE DET! 134m, världens tredje högsta bungyjump. Vi kan inte själva fatta att vi gjorde det. har aldrig varit så rädd och nervös på samma gång. Ville bara gå och gömma mig. Och när man står där ute på kanten och han räknar ner 3,2,1,jump... Snacka om puls. Men nu är vi stolta och har något att skryta om resten av livet ;) sjukt läskigt men häftigt var det. För att hålla nere nerverna tänkte jag att jag var Pocahontas när hon hoppar utför klippan ner i vattnet. Det kändes liksom lite mer coolt då... Haha. 
 
Störde oss däremot lite på att jag inte var ute på plattformen när Anton hoppade. Eftersom att han var tyngst skulle han hoppa först och fick åka ut med "linbanan" innan mig så han hann hoppa innan jag kom ut. :( men det var kanske tur ändå ;).
 
Vi har inte så mycket bilder från själva hoppen men vi har lagt ut videon på facebook så ni får kolla där.
 
Vi var ju som sagt ganska högt upp i bergen och där var så himla fin utsikt, kolla själva. 
 
 
 
Ungefär såhär kände jag mig. 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär glad var jag att jag faktiskt gjorde det. Kan ju erkänna att jag grät när jag betalade för att jag var så rädd, haha.

2 kommentarer

Anna Bergström

17 Nov 2013 18:37

galenpannor

Calle

18 Nov 2013 13:39

Det är ju världens 14:e högsta bungee, ändå riktigt sjukt! :)

Kommentera

Publiceras ej