Jag sa ju att jag kände mig lite konstig förra söndagen och det visade sig sen på natten...

I måndags när vi skulle åka till Surfers paradise vaknade jag med jättehög feber, huvudvärk och halsont. Kände mig inte jättetaggad på livet då precis, när vi skulle behöva packa och bära väskorna till bussen, åka buss i 2 h för att sedan flytta in i ett dorm med 10 andra pers. Det kändes ganska jobbigt men som tur var hade vi endå ganska mycket flyt. När vi hoppade av bussen stod där en bil som körde oss till hostlet och när vi checkade in frågade vi vad ett dubbelrum skulle kosta (att sova i dorm när man mår så dåligt kändes som att typ ja jag vet inte, jag hade nog hellre tagit första flyget hem) men de var så snälla så hon sa bara "ni kan få ett dubbelrum för samma pris". Bästa beskedet i den situationen vi fick ett eget rum, egen toalett och typ eget kök för samma pris. Riktigt bra service kallar jag det.

Jag gick in och lade mig och Anton tog en sväng och kollade hur det sgå ut och på eftermiddagen orkade jag ta mig ut en liten stund så vi gick och åt lunch på Vapiano. Dem har ju så himla goda pastarätter :). Mycket mer än det orkade jag inte så vi gick tillbaka igen.

I tre dagar har låg ja i hostlets soffa, kollade film och avsnitt från "Montazamis med vänner", "Paradise hotell", och "Solsidan" och knarkat alvedon som bara den, haha. Nä usch vad dåligt jag har mått men i torsdags kännde jag mig iallafall bättre igen så då orkade jag gå till stranden en stund men det fick bli keps och skuggan för helt 100 var jag inte.

Anton låg lite på stranden, gick runt och kollade också har han tränat på ett gym när jag varit sjuk.

I fredags åkte vi till Brisbane och då gick vi i stan och shoppade hela dagen. Fanns inte så mycket annat att göra.

Kram E & A

 
 
 
 
 
 
En smoothie i solen blev det och som vanligt valde Anton smoothie efter gram protein och inte efter smak, ni ser nog på hans min hur god den var... Att han aldrig lär  sig ;)
 
 
 
Brisbane
 
 
 

1 kommentarer

Anna Bergström

09 Dec 2013 15:06

shopping härlig det blir man alltid glad av eller hur? Konstigt det ser ut med julgran i den värmen men måste var skönt att inte frysa. Allt ser helt underbart ut ni börjar bli hemma blinda av allt ni upplever.Njut kram

Kommentera

Publiceras ej